Teraz do każdego biletu BONUS!


Wykłady z poprzedniej
edycji ForSM

Materiał, z którego możesz korzystać od razu.

Social Media dla biznesu


Tematyka ściśle dotyczy
obecności kont firmowych,
promocji i sprzedaży produktów i usług firm.

Szukamy potencjału, możliwości, pomysłów
i rozwiązań do wykorzystania
w codziennej pracy.

For SM to Połączenie idealne:


Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi które pomogą osiągnąć zamierzone cele
czyli zawsze ciekawy program
Oraz
Fantastyczna atmosfera, dużo energii
do działania i nowe znajomości

Praca w social media wymaga
⇢ nieustannego śledzenia nowości,
⇢ poszerzania kompetencji,
⇢ i reagowania na zmieniający się świat internetu.
W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media.

Temat >>>: 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej > skupimy się na trendujących rozwiązaniach i niestandardowych pomysłach.
/Bartosz Walat, Creative Lead

62% odbiorców Internetu odczuwa skutki przebodźcowania informacjami – źle śpimy, doskwiera nam gonitwa myśli, a kciuk scrolluje tak szybko, że nie nadążamy z czytaniem treści.
Co zrobić, by nie przegapili akurat naszego contentu?

• Interaktywne treści, personalizowane powiadomienia, historie w formie serialu, transmisje na żywo, efekty wizualne?

• W moim wystąpieniu skupię się na trendujących rozwiązaniach, ale też na niestandardowych pomysłach na wykorzystanie w mobile marketingu.
----------

Temat >>>: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników.
/ Adrian Gamoń

Czy wiesz, że w 2023 roku w Polsce na LinkedIn przybyło 600 tys. nowych użytkowników z pokolenia Gen-Z, mających od 18 do 24 lat? Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów. Ta prelekcja skupia się na tym, jak przypływ młodych talentów wpływa na kulturowe i biznesowe aspekty LinkedIn. Zrozumienie tej ewolucji jest kluczowe dla marek dążących do skutecznej komunikacji. Przedstawię analizę trendów, przewidywania na przyszłość oraz praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników LinkedIn w swoich działaniach.

Podczas tej prelekcji:
1. Odkryjesz, jak Generacja Z zmienia sposób korzystania z LinkedIn.
2. Poznasz trendy kształtujące przyszłość platformy.
3. Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak dostosować strategię marki do potrzeb i oczekiwań młodych użytkowników.
----------

Temat >>>: AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI.
/ Agnieszka Stelmaszczyk

Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu treści za pomocą AI.
----------

Temat >>>: Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy.
/ Albert Radomski

Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.
----------

Temat >>>: Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.
/ Tomasz Kammel

Jak nie zgubić się w social mediach, czyli Kammel w sieci", zabieram słuchaczy w podróż przez moje perypetie w świecie mediów, również społecznościowych. Od pierwszych dni w telewizji, przez kuchenne katastrofy transmitowane na cały świat (tak, akcja z gwoździem to prawda), po kulisy, które wyglądają bardziej jak sceny z sitcomu.

Pokazuję, jak odwaga amatora i autentyczność nowicjusza pomogły mi zbudować markę osobistą w sieci, przypominającą wiernego przyjaciela - czasem zabawnego, a czasem przejętego sprawą niczym ekspert.

Podzielę się sztuczkami na efektywną komunikację online, zachęcając do bycia sobą, nawet jeśli to oznacza bycie nieco bardziej oświetlonym przez ringlight 🤷🏻.

Dołączcie do nas, by odkryć, jak w erze Instagrama, storiesów i reelsów prawdziwe relacje i humor mogą wyróżnić Waszą obecność w sieci. Do zobaczenia online, gdzie bez obaw możemy być autentycznie sobą - tylko trzeba wiedzieć jak.
----------

Temat >>>: Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji.
/ Piotr Król

Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów które krążą i dlaczego są mitami.
----------

Temat >>>: Oswajamy rozszerzoną rzeczywistość czyli AR, VR, XR, MR w służbie komunikacji marek w social mediach.
/ Jan Ożarowski, Strateg kreatywny

AR w social mediach nie kończy się na przemianie w słodkiego pieska i rotujących nad głową prostokątów decydujących jaką pizzą jesteś. Efekty, filtry, lensy, nakładki to wiarygodny, skuteczny, wielofunkcyjny i dający zatrzęsienie możliwości kreatywnych kanał komunikacji marketingowej. I to wcale niewymagający ogromnych nakładów finansowych.
----------

Temat >>>: Zmiany i trendy w social media marketingu: co warto rozważyć w swojej strategii?
/ Agnieszka Banaś, Head of Social Media



----------

Temat >>>: Jak przetrwać w mediach społecznościowych? Popularne strategie dla mikro i makro budżetów marketingowych.
/ Paweł Jóźwik, Associate Media & Innovation Director

Omówię na kejsach zagranicznych i polskich, pokażę angażujące treści, konkretny przykłady i omówię różne ścieżki, jakimi może pójść marketer.
----------

Temat >>>: Kiedy polscy reklamodawcy przepłacają za reklamę w social media i jak nie popełniać tych błędów?
/ Jan Zając, Przedsiębiorca, badacz i psycholog

Analiza w oparciu o dane z tysięcy kampanii zbieranych przez Sotrender.
----------

Temat >>>: Czy kiełbasa potrzebuje big idei? Praktyczne know how o marce w SoMe.
/ Emilia Czerwiec, Creative Leader & Business Unit Manager

Zapomnij o kalendarzu marketera. Zacznij myśleć o swojej marce w SoMe i naucz się odkrywać insighty i tworzyć idee komunikacyjne.
----------

Temat >>>: Jak robić zasięgi i rozwijać konto firmowe na TikToku w 2024 roku.
/ Agata Papis-Maniecka, Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert



----------

Temat >>>: Synergia kanałów performance.
/ Mikhail Fediukovich, Senior Performance Specialist

Czy w 2024 roku model lejka marketingowego ma miejsce? Jak różne kanały mogą się wspierać nawzajem? Jak podzielić budżet pomiędzy nimi i doprowadzić do sytuacji, w której każda platforma realizuje cel? I jak mierzyć efektywność każdego z kanałów? Odpowiedzi na te pytania i doprowadzenie do sytuacji, w której każde działanie CPC "gra do jednej bramki" znajdziesz w prelekcji "Synergia kanałów performance".
----------

Temat >>>: Branded podcast - dlaczego prawdopodobnie robisz to źle? 10 rzeczy które rozwiną podcast Twojej marki.
/ Kris Nowak, Podcast ekspert

Podcasty tworzone niezależnie i podcasty firmowe różnią się pod bardzo wieloma względami. Co możesz zrobić, żeby od razu działał skutecznie i przyciągał odbiorców? Jak wykorzystać trend videocastów? Jak napisać mocny scenariusz i dobrać doskonałych gości? Jak zbudować całą strategię promocji twojego branded show w social media i na jakich platformach publikować? I oczywiście jak to wszystko przyspieszyć i ułatwić z użyciem AI? Między innymi o tym opowiem w mojej prelekcji.
----------

Temat >>>: Efektywne rolki w strategiach dla różnych branż.
/ Sylwia Dąbrowska, Video Teacherka

Jak marki mogą wykorzystać to narzędzie. Przeanalizujemy co dziś działa a co okazuje się porażką. Dowiedz się co robić, aby rolki mogły stać się kluczem do sukcesu Twojej kampanii.
----------

Temat >>>: Jak robić influencer marketing w 2024 roku? Praktyczna i aktualna wiedza dla marketerów.
/ Karolina Łach, Group Influencer Managerka

Branża Influencer Marketingu nieustannie się rozwija i zmienia. Rynek ten od 2019 roku urósł ponad trzykrotnie, a na kolejne lata jego wzrost prognozowany jest na poziomie co najmniej 30% rok do roku. Ale nie jest to łatwa branża. Żeby osiągnąć spektakularne efekty, ale nie przepalić budżetu i nie narazić się na kryzysy wizerunkowe, nie wystarczy intuicja. W moim wystąpieniu podzielę się wskazówkami jak dobrać twórcę i platformę do kampanii, jakie są możliwe formy współpracy z twórcami, o jakie zapisy w umowie warto zadbać oraz jak mierzyć efekty kampanii. Jako wieloletni praktyk w tej branży zdradzę kilka sekretów, o których się nie mówi. Do zobaczenia!
----------



A już dziś do każdego biletu otrzymujesz
dostęp do wykładów z poprzedniej edycji:


Trendy - jak być marką na czasie?
OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy. Z tego wykładu dowiesz się o najnowszych trendach w social mediach i jak za nimi nadążyć, żeby nie dostać zadyszki.
/ Mateusz Murawski, K2 Create
----------
Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
OPIS: Czego dowiemy się z mojej prezentacji:

- jak oszacować czy personalizacja ma sens?
- czy w każdych mediach powinniśmy wierzyć w to, jak targetujemy?
- kim jesteśmy dla Google’a? jak oszukać system
- personalizacja w dobie znikających i kasowanych cookiesów
- czy we wszystkie dane powinno się ślepo wierzyć
- mierniki określające sukcesy działań spersonalizowanych. Czy klikanie w banner i konwersje to jedyne miary sukcesu?
- ilość, jakość, a może da się to pogodzić?
/ Agata Czech, LEGO
----------
Podróż przez dżunglę czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne na danym etapie? Jakie wskaźniki przyjąć za najistotniejsze, a które są tylko pomocnicze? Z tego wykładu dowiesz się jak interpretować dane kampanijne, ich zależności między sobą oraz jakie czynniki mają na nie wpływ.
/ Agata Weryszko, Plej
----------
Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
OPIS: Czy LinkedIn musi być sztuczny, sztywny i pod krawatem? Zdecydowanie nie. Dowiedz się, jak nieszablonowo komunikować się na LinkedInie. Zobacz, co zadziałało w nagrodzonych, niestandardowych kampaniach. Zainspiruj się przykładami i poradami, które wykorzystasz potem w swojej komunikacji.
/ Bartosz Jeglejewski, Publicis Worldwide Poland
----------
Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy - czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz zdecyduje się oglądać go dalej, czy przewinie palcem do kolejnego wideo i tym samym zmniejszy twoje szanse na viralowego TikToka. Jak złapać jego uwagę i sprawić, żeby został z nami na dłużej? Jak się zachowywać, jakich słów używać i jak dobierać tytuły, żeby przykuć jego uwagę?
/ Aleksandra Sidorowska, Onet
----------
Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki, która uwzględnia kluczowe elementy.
Przedstawię Ci zasadę, która pozwala oceniać sensowność Twoich działań w social media i ewaluować pracę twórców Twojego kontentu.
Pokażę Ci, jak przeanalizować kontent i co jest ważniejszego od trendów?
/ Emilia Czerwiec, Ancymony
----------
Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w praktyce te zagadnienia w komunikacji i przełożyć na wyższe zaangażowanie pod treściami? Oczywiście nie zapominamy też o różnicach w osobowości poszczególnych osób w naszych grupach celowych i personach. Prezentacja z pogranicza psychologii, mediów społecznościowych, contentu i... projektowania graficznego.
/ Artur Roguski, Focus Nation
----------
Podcast w Twojej strategii SM. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
OPIS: Kultura obrazkowa tak mocno zdominowała internet, że tworząc content social media, skupiamy się na dobraniu odpowiedniego zdjęcia lub na efektownej ekspozycji naszego produktu w filmie. Tymczasem większość osób kupuje produkt, bo ktoś ich namówił, ktoś im go polecił, ktoś dobrze o nim mówił. Albo tylko wspomniał. I dlatego musisz wiedzieć więcej o podcastach. Jak je robić i po co? Oraz dlaczego to nic nie kosztuje. Co to są podcasty, jak je tworzyć, i co zrobić, żeby podcast zaczął sprzedawać.
/ Bartosz Walat, VMLY&R
----------
Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych.
OPIS: Jak często myślicie o tym z kim rozmawiacie, jednocześnie rozważając dlaczego z nimi rozmawiacie oraz jak i kiedy warto dyskutować by było efektywnie... ponadto jaką formę komunikacji powinniście przyjąć i jakimi kanałami najlepiej udostępniać treści?
Strategia mediów społecznościowych, to założenia określające cele komunikacyjne, taktyki, których użyjecie do ich osiągnięcia oraz wskaźniki, które będziecie śledzić, aby mierzyć swoje postępy.
Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami w tym obszarze – do zobaczenia!
/ Jagoda Prętnicka, 180heartbeats + JUNG v MATT
----------
Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie? Co warto zrobić, aby była skuteczna? Z jakim budżetem dobrze jest startować?
- na te inne pytania odpowiem podczas prelekcji. Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma ode mnie checkliste pomocą w planowaniu, optymalizowaniu i analizowaniu kampanii reklamowych na LinkedInie i innych platformach społecznościowych.
/ Adrian Gamoń
----------
Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności instagram, tik tok i nie tylko.
OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie zmieniają się w ostatnich miesiącach. Testują nowe rozwiązania i wprowadzają nowe funkcjonalności. Z prezentacji dowiesz się, co się zmieniło, oraz co te zmiany oznaczają dla marek, twórców i użytkowników.
/ Patrycja Majsik, McCANN Poland
----------
Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
OPIS: Klasyk strategii, czyli model 3C – czy da się go przenieść na social media? Jak analizować konsumenta i kategorię w mediach społecznościowych i jak odnieść to do naszej marki? Jakie wyciągać z tego wnioski i gdzie szukać zwycięskiej strategii? Wszystko, co musisz wiedzieć ZANIM zaczniesz tworzyć content na swoje social media.
/ Marta Janiszewska, Grupa Freundschaft
----------
10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.
OPIS: Od początku istnienia (to już 12 lat!) na Instagramie widzieliśmy sporo dużych przemian, ale co działa na odbiorców w 2022 roku?
Z wystąpienia dowiecie się, m.in.:
- jak dopasować komunikację marki do tego kanału;
- jaki content zwraca dzisiaj uwagę;
- jak tworzyć skuteczne posty, stories i rolki.
Poznacie też sprawdzone benchmarki z rynku i dostaniecie gotową listę 10 najważniejszych punktów do wdrożenia, przetestowanych w praktyce podczas pracy z markami na Instagramie.
/ Katarzyna Żakieta, Cape Morris
----------



Bartosz Walat
Creative Lead

Tomasz Kammel
Optymista, humanista, trener

Albert Radomski
Freelancer Meta Ads

Agnieszka Stelmaszczyk
CEO agencji kreatywnej

Jan Ożarowski
Strateg kreatywny

Agnieszka Banaś
Head of Social Media

Emilia Czerwiec
Creative Leader & Business Unit Manager

Jan Zając
Przedsiębiorca, badacz i psycholog

Paweł Jóźwik
Associate Media & Innovation Director

Piotr Król
Ekspert

Adrian Gamoń
Ekspert niezależny

Agata Papis-Maniecka
Facetka od reklamy, Tik Tok ekspert

Kris Nowak
Podcast ekspert

Sylwia Dąbrowska
Video Teacherka

Karolina Łach
Group Influencer Managerka

Mikhail Fediukovichw
Performance Team Leader




Kongres For Social Media już za nami.

#ForSM

Tutaj znajdziesz informacje dot. opłat za uczestnictwo w Kongresie w dniach 20-21.05.2024, stacjonarnie w Gdańsku Centrum - Stare Miasto lub online

Po zgłoszeniu zostanie wsysłana faktura do opłacenia na wskzany adres e-mail.


★ Kolejna pula promocyjnych cen biletów do 19.04.24 włącznie

W TYM SUPER BONUS

Do każdego biletu 14 wykładów z ostatnich edycji do korzystania od razu po opłaceniu biletu.


● Bilet 2-dniowy:


OBECNIE: 1200 PLN netto

Cena regularna: 1650 PLN


Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 14 wykładów, z ostatnich edycji For SM na okres 60 dni
✓ wstęp na 2 dni kongresu
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
✓ afterparty

Grupowe zgłoszenia: 2 bilety = 2x 1100 |3 bilety = 3x 1000


● Bilet VIP:


OBECNIE: 1450 PLN netto

Cena regularna: 1950 PLN


Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 14 wykładów, z ostatnich edycji For SM na okres 60 dni
✓ wstęp na 2 dni kongresu
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
✓ afterparty
ORAZ
✓ Nagrane wystąpienia z Kongresu 05.2024 na okres 3 miesięcy


Grupowe zgłoszenia: 2 bilety = 2x 1250 |3 bilety = 3x 1100


● Bilet Live Streaming:


OBECNIE: 1250 PLN netto

Cena regularna: 1470 PLN


Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 14 wykładów, z ostatnich edycji For SM na okres 60 dni
✓ Live Streaming z 2 dni Kongresu

Grupowe zgłoszenia: 2 bilety = 2x 950 |3 bilety = 3x 850


● Bilet Live Streaming VIP:


OBECNIE: 1390 PLN netto

Cena regularna: 1650 PLN


Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 14 wykładów, z ostatnich edycji For SM na okres 60 dni
✓ Live Streaming z 2 dni Kongresu
ORAZ
✓ Nagrane wystąpienia z Kongresu 05.2024 na okres 3 miesięcy


Grupowe zgłoszenia: 2 bilety = 2x 1050 |3 bilety = 3x 950


Do ceny należy doliczyć VAT.
Cena za osobę.


DANE UCZESTNIKA:

Wybierz ilość osób:


Wybierz rodzaj biletu:


Dane osoby zgłaszanej [1]:

Dane do faktury:

Czy chcesz certyfikat:






  1. Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na Kongres, znajdującego się na stronie www.forsm.pl
  2. Informacje na temat kosztu uczestnictwa w Kongresie znajduje się w zakładce ZGŁOŚ SIĘ
  3. Wpłaty należy dokonać na konto podane na fakturze pro forma.
  4. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty na właściwym koncie.
  5. Cena obejmuje świadczenia zgodne z opisem biletu w zakładce "Zgłoś się".
  6. Rezygnacja z uczestnictwa, z uwagi na otrzymywane lekcje i materiały dodatkowe, nie jest możliwa. Istnieje możliwość zmiany osoby uczestniczącej w Kongresie lub formy dołączenia do Kongresu.
  7. Brak wpłaty na podstawie faktury pro forma NIE jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Kongresie.
  8. Akceptując warunki uczestnictwa w Kongresie, uczestnik udziela przedsiębiorstwu in Digital Marketing Sp. z o.o. prawa do wykorzystywania zdjęć i wideo wykonanych podczas Kongresu z jego wizerunkiem, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania tego prawa, obejmującego nieograniczone w czasie utrwalanie, rozpowszechnianie, powielanie i obróbkę zdjęć i wideo w celach marketingowych, promocyjnych i reklamowych.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie Kongresu oraz zmiany prelegenta danego bloku tematycznego w sytuacji niezależnej od Organizatora.



KONTAKT


660 240 553 - dla zgłoszonych uczestników

662 606 602 - pytania o kongres

forsm@indm.pl

Kontakt z KSIĘGOWOŚCIĄ


faktury@indm.pl

Zostaw wiadomość,
skontaktujemy się z Tobą!